Абонентське обслуговування комп'ютерної техніки організацій
-
Візьмемо відповідальність за стабільну роботу інформаційної структури в організації.
-
Робимо, що говоримо та робимо це з першого разу!
-
Не говоримо замовнику "Ні" - пропонуємо варіанти.
Результат, який ви отримаєте уклавши договір на абонентське обслуговування комп'ютерів
- ПК, сервери, локальна мережа, програмне забезпечення та оргтехніка в організації, працюють швидко та без збоїв.
- На підприємстві забезпечено інформаційну безпеку
- Користувачам надано оперативну технічну та консультативну IT-підтримку.
- Здійснюється постійний моніторинг та контроль ІТ-системи в офісі
- Ведеться безперервна робота щодо покращення ІТ інфраструктури в цілому
Що включає абонентське комп'ютерне обслуговування?
- комп'ютерного обладнання
- серверного обладнання
- оргтехніки (принтерів, сканерів, БФУ)
- комп'ютерної мережі (ЛОМ)
- мобільної електроніки
- серверів та бізнес додатків
- мережевих систем зберігання даних (NAS)
- сервісів та служб
- мережевого обладнання
- АТС та ip-телефонії
- віддалені підключення
- необмежену кількість екстрених виїздів до організації
- ІТ консультації користувачів
- оптимізація інформаційної структури
- угода про конфіденційність
- резервне копіювання ключової інформації
- розгортання архівів
- антивірусний захист
- зберігання паролів та доступів
- ІТ аудит
- взаємодія з різними ІТ підрядниками
- підбір, закупівля обладнання, комплектуючих, програмного забезпечення
- персональні спеціалісти (менеджер, системний адміністратор)
- регулярні звіти щодо роботи
Ціни на послуги у Львові
Устаткування | Вартість на місяць |
---|---|
Робоча станція* | від 650 грн/шт. |
Віддалена робоча станція | від 450 грн.шт. |
Сервер (віртуальний сервер) | від 2000 грн. |
Активне мережеве обладнання | від 900 грн. |
Файлове сховище (NAS) | від 1200 грн. |
Підтримка оргтехніки | включено в облсуговування |
Підтримка 1С, BAS | від 3000 грн. |
Приклади IT-обслуговування організацій
-
Торгівля та послугиУспішна модернізація ІТ-інфраструктури
При ремонті офісу, здійснено монтаж та введення в експлуатацію нової локальної мережі.
Виділено місце під серверну.Докладніше -
Торгівля та послугиСкоротили витрати на IT-обслуговування у 2 рази
Договір на комплексний ІТ-аутсорсинг, з безлімітними віддаленими підключеннями та виїздами, з фіксованою абонентською платою за місяць.
Докладніше -
Наукова діяльністьМонтаж та введення в експлуатацію гігабітної мережі (ЛОМ)
За 4 робочі дні провели монтаж нової ЛОМ, зібрали та підключили серверну стійку. Переклали робочий процес на нову мережу.
Докладніше
Розрахуйте ціну на абонентське обслуговування ПК та техніки
- Планово-профілактичні роботи, з виїздом до замовника (1 раз на місяць)
- Необмежену кількість віддалених підключень за заявкою Замовника
- Необмежену кількість консультацій
- 1 (один) екстрений виїзд, за заявкою Замовника
- Час реакції на заявку до 30 хв.
- Час прибуття екстреного виїзду не більше 3-х годин
- Підключення до системи обліку заявок — Нelpdesk
- ІТ аудит на початковому етапі
- Активний моніторинг серверної групи
- Угода про конфіденційність та нерозголошення інформації
- Закріплений системний адміністратор
- Звіт за підсумками роботи за місяць
- Підмінне обладнання
- Встановлення, налаштування, оновлення ОС, програмного забезпечення (Skype, MS Office, браузери, поштові клієнти, антивіруси, спеціалізовані програми);
- Налаштування систем клієнт-банк, звітування, електронні майданчики, Medoc, сертифікати.
- Налаштування, підтримка, адміністрування серверів;
- Підключення, налаштування оргтехніки та периферійного обладнання (МФУ, принтери, копіри, сканери, ДБЖ, монітори та інше)
- Базова підтримка 1С, BAS (установка ПЗ, підключення користувачів до баз). Вирішення технічних проблем, пов'язаних з працездатністю 1С, BAS
- Ремонт, відновлення працездатності комп'ютерів, серверів
- Налаштування загальних мережевих ресурсів, розмежування доступу до інформації;
- Підключення, налаштування мережного обладнання (роутери, свічі, маршрутизатори);
- Технічна підтримка користувачів: консультації, вирішення проблем, що виникають у процесі роботи комп'ютерної техніки та ПЗ;
- Резервне копіювання ключових даних та контроль бекапів
- Взаємодія з провайдерами та постачальниками суміжних послуг
- Підбір, закупівля обладнання та програмного забезпечення для Замовника
Порядок надання послуг для юридичних осіб
-
Є потреба
Вам потрібне ІТ-обслуговування. Є завдання, обов'язки, які бажаєте передати на аутсорсинг
-
Попередній етап
- Звертайтеся будь-яким із доступних способів в Львів Сервіс
- З'ясуємо деталі для складання комерційної пропозиції, за необхідності проводимо безкоштовний експрес-аудит з виїздом
- Відправимо комерційну пропозицію
- Приїдемо познайомитись. Відповімо на всі питання, що цікавлять
- Узгодимо та підпишемо договір
-
Початковий етап робіт
- Проводимо повний аудит техніки та сервісів
- Готуємо звіт з рекомендаціями та планом робіт
- Узгоджуємо та проводимо роботи з плану
- Підключаємо систему моніторингу основної комп'ютерної техніки
- Наводимо ІТ-інфраструктуру до регламентованих стандартів
-
Регулярні дії
- Здійснюємо контроль моніторингу систем
- Проводимо планово-профілактичні роботи
- Надаємо технічну підтримку користувачам віддалено, при необхідності з виїздом до замовника
- Виконуємо поставлені завдання
- Поліпшуємо ІТ-процеси компанії.
-
Результат
Комп'ютерна техніка та програмне забезпечення працює швидко та без збоїв. ІТ-процеси захищені від зовнішніх загроз. Користувачам надається своєчасна технічна та консультативна підтримка. Ви отримали те, що хотіли і задоволені нашою роботою!
Надаємо не лише комп'ютерний супровід, а й розглядаємо шляхи оптимізації інфраструктури, можливість скоротити витрати, ефективніше використовувати існуюче обладнання. Проводимо заходи для підвищення безпеки та зниження ризиків втрати інформації. Надсилаємо звіти про виконану роботу.
Гарантії під час укладання договору абонентського обслужІвания
- час надання послуг
- час реакції на заявку 12 хв
- час прибуття системного адміністратора 120 хв
Скористайтеся перевагами співпраці вже зараз
Комплексне ІТ обслуговування комп'ютерів у цифрах
Професійний ІТ-Аутсорс
Обслуговування комп'ютерної техніки у Львові
Створення якісної комп'ютерної інфраструктури — далеко не все, чим повинні керуватися власники компаній та підприємств. Комп'ютери, сервери, оргтехніка потребує обслуговування, налаштування, оновлення ПЗ, проведення профілактичних і ремонтних робіт. З тієї причини, що потреби у щоденному проведенні подібних заходів немає, тримати в штаті фахівця такої спрямованості не всім компаніям вигідно. Оптимальним варіантом є допомога спеціалізованих ІТ-компаній.
«Львів Сервіс» — одна з таких організацій. Фахівці нашої компанії надають весь спектр послуг для юридичних осіб Львова. Ось найзатребуваніші з них:
- ІТ аутсорсинг
- надання послуг системного адміністратора;
- ремонт комп'ютерів та ноутбуків;
- обслуговування оргтехніки;
- захист інформації;
- адміністрування серверів;
- забезпечення резервного копіювання;
- обслуговування програм 1С;
- відновлення втрачених даних;
- встановлення та налаштування IP-телефонії.
За роки роботи компанія Львів Сервіс зарекомендувала себе як чесний, надійний та вірний партнер для численних клієнтів, які вже користуються послугами.
Високу якість наданих послуг вдалося досягти за допомогою того, що в штаті працюють виключно висококваліфіковані та досвідчені IT-фахівці. Нами використовується комплексний підхід та відпрацьована роками технологія. Вона дозволяє не тільки швидко вирішувати проблеми, що виникли, але скорочувати фінансові витрати на утримання ІТ систем компаній і підприємств. Звернувшись до нас, ви можете суттєво підвищити ефективність використання сучасних технологій..