Абонентське обслуговування комп'ютерної техніки організацій

Львів Сервіс
  • Візьмемо відповідальність за стабільну роботу інформаційної структури в організації.
  • Робимо, що говоримо та робимо це з першого разу!
  • Не говоримо замовнику "Ні" - пропонуємо варіанти.

Результат, який ви отримаєте уклавши договір на абонентське обслуговування комп'ютерів

  • ПК, сервери, локальна мережа, програмне забезпечення та оргтехніка в організації, працюють швидко та без збоїв.
  • На підприємстві забезпечено інформаційну безпеку
  • Користувачам надано оперативну технічну та консультативну IT-підтримку.
  • Здійснюється постійний моніторинг та контроль ІТ-системи в офісі
  • Ведеться безперервна робота щодо покращення ІТ інфраструктури в цілому
image

Що включає абонентське комп'ютерне обслуговування?

repair
Обслуговування та ремонт
  • комп'ютерного обладнання
  • серверного обладнання
  • оргтехніки (принтерів, сканерів, БФУ)
  • комп'ютерної мережі (ЛОМ)
  • мобільної електроніки
repair
Адміністрування
  • серверів та бізнес додатків
  • мережевих систем зберігання даних (NAS)
  • сервісів та служб
  • мережевого обладнання
  • АТС та ip-телефонії
repair
ІТ підтримка
  • віддалені підключення
  • необмежену кількість екстрених виїздів до організації
  • ІТ консультації користувачів
  • оптимізація інформаційної структури
repair
ІТ безпека
  • угода про конфіденційність
  • резервне копіювання ключової інформації
  • розгортання архівів
  • антивірусний захист
  • зберігання паролів та доступів
repair
ІТ управління
  • ІТ аудит
  • взаємодія з різними ІТ підрядниками
  • підбір, закупівля обладнання, комплектуючих, програмного забезпечення
  • персональні спеціалісти (менеджер, системний адміністратор)
  • регулярні звіти щодо роботи
Отримати персональну пропозицію та вартість
Дізнатися більше

Ціни на послуги у Львові

від 4500 грн/міс.
5-15 комп'ютерів
від 11 840 грн/міс.
16-40 комп'ютерів
від 24 800 грн/міс.
від 40 комп'ютерів
Устаткування Вартість на місяць
Робоча станція* від 650 грн/шт.
Віддалена робоча станція від 450 грн.шт.
Сервер (віртуальний сервер) від 2000 грн.
Активне мережеве обладнання від 900 грн.
Файлове сховище (NAS) від 1200 грн.
Підтримка оргтехніки включено в облсуговування
Підтримка 1С, BAS від 3000 грн.
*Робоча станція – це особисте робоче місце користувача. Системний блок комп'ютера, ноутбук, моноблок, неттоп та периферійне обладнання до нього (монітор, клавіатура, миша, ДБЖ, камера, мікрофон тощо)

Розрахуйте ціну на абонентське обслуговування ПК та техніки

Кількість комп'ютерної техніки
Комп'ютер, ноутбук, неттоп, моноблок, який потрібно обслуговувати
Виділений комп'ютер для загальних (сервісних) завдань організації
Віртуальний сервер виділений на базі фізичного сервера або орендований
Міні сервер для зберігання та використання файлових даних
Маршрутизатор (роутер), керований комутатор
Адреси об'єктів, де потрібна фізична присутність ІТ-фахівця
Налаштування тарифу
Налаштування, підтримка офісної АТС та телефонів
Адміністрування1С, роботи у самій базі 1С;
доопрацювання конфігурації;
вирішення проблем функціонування конфігурації 1С;
оновлення баз 1С, BAS із не зміненою конфігурацією (за наявності у Замовника чинної підписки ІТС)
До опції включено 2 години робіт на місяць.
Перевищення оплачується окремо з розрахунку 1000 грн/год.
Акція – знижка 10% при оплаті за 6 місяців.
Вартість IT аутсорсингу:
5 000 ₴ * в місяць
* Підключення, налаштування оргтехніки та периферійного обладнання (МФУ, принтери, копіри, сканери, ДБЖ, монітори та інше) включено у вартість обслуговування за всіма тарифами
Сервісний рівень (SLA)
  • Планово-профілактичні роботи, з виїздом до замовника (1 раз на місяць)
  • Необмежену кількість віддалених підключень за заявкою Замовника
  • Необмежену кількість консультацій
  • 1 (один) екстрений виїзд, за заявкою Замовника
  • Час реакції на заявку до 30 хв.
  • Час прибуття екстреного виїзду не більше 3-х годин
  • Підключення до системи обліку заявок — Нelpdesk
  • ІТ аудит на початковому етапі
  • Активний моніторинг серверної групи
  • Угода про конфіденційність та нерозголошення інформації
  • Закріплений системний адміністратор
  • Звіт за підсумками роботи за місяць
  • Підмінне обладнання
Включені роботи
  • Встановлення, налаштування, оновлення ОС, програмного забезпечення (Skype, MS Office, браузери, поштові клієнти, антивіруси, спеціалізовані програми);
  • Налаштування систем клієнт-банк, звітування, електронні майданчики, Medoc, сертифікати.
  • Налаштування, підтримка, адміністрування серверів;
  • Підключення, налаштування оргтехніки та периферійного обладнання (МФУ, принтери, копіри, сканери, ДБЖ, монітори та інше)
  • Базова підтримка 1С, BAS (установка ПЗ, підключення користувачів до баз). Вирішення технічних проблем, пов'язаних з працездатністю 1С, BAS
  • Ремонт, відновлення працездатності комп'ютерів, серверів
  • Налаштування загальних мережевих ресурсів, розмежування доступу до інформації;
  • Підключення, налаштування мережного обладнання (роутери, свічі, маршрутизатори);
  • Технічна підтримка користувачів: консультації, вирішення проблем, що виникають у процесі роботи комп'ютерної техніки та ПЗ;
  • Резервне копіювання ключових даних та контроль бекапів
  • Взаємодія з провайдерами та постачальниками суміжних послуг
  • Підбір, закупівля обладнання та програмного забезпечення для Замовника

6 основних причин працювати з компанією Львів Сервіс

Порядок надання послуг для юридичних осіб

  • Комп'ютер
    Є потреба

    Вам потрібне ІТ-обслуговування. Є завдання, обов'язки, які бажаєте передати на аутсорсинг

  • Дослідження
    Попередній етап
    1. Звертайтеся будь-яким із доступних способів в Львів Сервіс
    2. З'ясуємо деталі для складання комерційної пропозиції, за необхідності проводимо безкоштовний експрес-аудит з виїздом
    3. Відправимо комерційну пропозицію
    4. Приїдемо познайомитись. Відповімо на всі питання, що цікавлять
    5. Узгодимо та підпишемо договір
  • Список
    Початковий етап робіт
    1. Проводимо повний аудит техніки та сервісів
    2. Готуємо звіт з рекомендаціями та планом робіт
    3. Узгоджуємо та проводимо роботи з плану
    4. Підключаємо систему моніторингу основної комп'ютерної техніки
    5. Наводимо ІТ-інфраструктуру до регламентованих стандартів
  • Календар
    Регулярні дії
    1. Здійснюємо контроль моніторингу систем
    2. Проводимо планово-профілактичні роботи
    3. Надаємо технічну підтримку користувачам віддалено, при необхідності з виїздом до замовника
    4. Виконуємо поставлені завдання
    5. Поліпшуємо ІТ-процеси компанії.
  • Аналітика
    Результат

    Комп'ютерна техніка та програмне забезпечення працює швидко та без збоїв. ІТ-процеси захищені від зовнішніх загроз. Користувачам надається своєчасна технічна та консультативна підтримка. Ви отримали те, що хотіли і задоволені нашою роботою!

    Надаємо не лише комп'ютерний супровід, а й розглядаємо шляхи оптимізації інфраструктури, можливість скоротити витрати, ефективніше використовувати існуюче обладнання. Проводимо заходи для підвищення безпеки та зниження ризиків втрати інформації. Надсилаємо звіти про виконану роботу.

Гарантії під час укладання договору абонентського обслужІвания

Ми впевнені, що робимо!
shield
100% Повернення грошей
З метою перевірки нашої компетенції та виконання зобов'язань за договором перший місяць роботи вважається випробувальним. Якщо Вас не влаштує наше обслуговування, то ми повністю повернемо гроші за цей місяць.
Угода про рівень сервісу (відповідальності) - SLA
У договорі обслуговування зафіксовано:
  • час надання послуг
  • час реакції на заявку 12 хв
  • час прибуття системного адміністратора 120 хв
Компетентність фахівців
При прийомі працювати, наші майбутні системні адміністратори, проходять багаторівневий відбір, у якому крім технічних знань і навиків, враховуються особисті якості людини. Починаючи роботу ІТ адміністратор чітко знає, який кінцевий результат має бути
Угоди про нерозголошення інформації - NDA
Можете не перейматися витіканням інформації про Ваших клієнтів. Детальна угода включена до договору та діє ще протягом 5 років після її розірвання. Такі угоди підписано і з нашими системними адміністраторами..

Скористайтеся перевагами співпраці вже зараз

features
Оперативність!
Відгук щодо звернення менше 12 хвилин. Приїдемо до вас в офіс протягом 2-х годин!
features
Результативність!
Працюємо над недопущенням можливих проблем, а не усунення їх за фактом!
features
Надійність!
Безперебійна робота комп'ютерів, мережі та програмного забезпечення – 365 днів на рік!
features
Завжди на зв'язку!
Наш телефон завжди доступний. 100% дзвінків від клієнтів. Розуміємо важливість кожного звернення.

Комплексне ІТ обслуговування комп'ютерів у цифрах

10 +
років досвіду
70 %
наших клієнтів працюють з нами більше 3-х років
100 %
вдячних клієнтів, рекомендують нас своїм знайомим
320 +
комп'ютерів на комплексному обслуговуванні

Професійний ІТ-Аутсорс

Обслуговування комп'ютерної техніки у Львові

Створення якісної комп'ютерної інфраструктури — далеко не все, чим повинні керуватися власники компаній та підприємств. Комп'ютери, сервери, оргтехніка потребує обслуговування, налаштування, оновлення ПЗ, проведення профілактичних і ремонтних робіт. З тієї причини, що потреби у щоденному проведенні подібних заходів немає, тримати в штаті фахівця такої спрямованості не всім компаніям вигідно. Оптимальним варіантом є допомога спеціалізованих ІТ-компаній.

«Львів Сервіс» — одна з таких організацій. Фахівці нашої компанії надають весь спектр послуг для юридичних осіб Львова. Ось найзатребуваніші з них:

  • ІТ аутсорсинг
  • надання послуг системного адміністратора;
  • ремонт комп'ютерів та ноутбуків;
  • обслуговування оргтехніки;
  • захист інформації;
  • адміністрування серверів;
  • забезпечення резервного копіювання;
  • обслуговування програм 1С;
  • відновлення втрачених даних;
  • встановлення та налаштування IP-телефонії.

За роки роботи компанія Львів Сервіс зарекомендувала себе як чесний, надійний та вірний партнер для численних клієнтів, які вже користуються послугами.

Високу якість наданих послуг вдалося досягти за допомогою того, що в штаті працюють виключно висококваліфіковані та досвідчені IT-фахівці. Нами використовується комплексний підхід та відпрацьована роками технологія. Вона дозволяє не тільки швидко вирішувати проблеми, що виникли, але скорочувати фінансові витрати на утримання ІТ систем компаній і підприємств. Звернувшись до нас, ви можете суттєво підвищити ефективність використання сучасних технологій..


Замовте абонентське обслуговування комп'ютерів та серверів для Вашої організації прямо зараз та отримайте в подарунок антивірус Zillya! для бізнесу.
drweb
Дистанційні послуги